effektiv söndag

Datum: 2013-11-17 | Tid: 22:33:00 | Kategori överallt och ingenstans
söndagar, brukar verkligen inte göra något vettigt alls på söndagar. men idag, sov, okej de brukar jag göra men det är faktiskt vettigt att passa på att sova medan man kan. hann även städa rummet, skriva klart ett so projekt och påbörja en so analys. Sedan åkte jag och Elin på box på friskis. Hejuda mig vad jobbigt, hej träningsvärk imorgon! Efter passet var slut mötte vi upp Soffe på gymmet å lattjade lite bänkpress och liknande. Eftersom vi tränat behövde jag och Soffe baka muffins, ofc. Så jag drog hem till henne. Rediga muffins blev det, större än handflatan minst sagt.
Nu tänkte jag hoppa i sängen, mer redo för en ny skolvecka än såhär blir jag inte.
oldie

Denna design är gjort av Alice - http://alicelindstrom.se
beställ din egna design genom att klicka här


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mejl: (visas inte)

Blogg:

Kommentar: