Vem är det här?

Datum: 2013-11-18 | Tid: 16:29:00 | Kategori överallt och ingenstans
Halloooj, det här är inte tova. Någon som vet vem? tomten? NÄÄ, det är Alice. hööhöh HEJ alla tovas läsare. Tova vet inte om att jag skriver det här inlägget, så antigen blir hon sur och raderar det eller glad och raderar det. haha Men tänkte bara säga att jag heter Alice och det är jag som gjort tovas design. Highfive! Hoppas ni gillar den, eller viktigast av allt, att Tova gillar den. hööhöh
 
I min dator finns det många bilder på mig och tova. Det finns fula och fina och dom som man bara vill gräva ner under marken.
 
xoxo Gossip Girl

Denna design är gjort av Alice - http://alicelindstrom.se
beställ din egna design genom att klicka här


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mejl: (visas inte)

Blogg:

Kommentar: