sen sist~

Datum: 2013-10-28 | Tid: 17:09:34 | Kategori överallt och ingenstans


~ har vi haft maskeradtävling på skolan, jag och sofia var karius och baktus och sprang runt och bjöd på hål i tänderna (godis ftw) 

~ har jag varit på disco men på riktigt, kan någon säga varför övik är så dött för? inte alla värt..  
 ~har nåra bboys å soffi sovit över här, vi stack från discot, drog hem å fikade och satt uppe till fem och snackade. 

~har jag också varit på stan med sofia, de är mycket Sofia ja, och hennes folks. vi fikade, gick runt, åt fin middag på resturang och gick sedan på hockeyn. det var otroligt skoj. slutade med att jag sov hos henne för allt blev så kaos.
~har jag och sofia även lyckats göra ingenting en hel dag. förutom att äta fin frukost (framför tvn), äta middag (framför tvn), druckit hemgjord chailatte (framför tvn såklart) och inte så mycket mer.
~har jag även lyckats vända på dyngnet helt och hållet. det enda jag ångrar smått efter dessa första dagar på lovet.


Denna design är gjort av Alice - http://alicelindstrom.se
beställ din egna design genom att klicka här


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mejl: (visas inte)

Blogg:

Kommentar: