it's not me, it's my eyebrows

Datum: 2013-11-13 | Tid: 22:47:09 | Kategori överallt och ingenstans
 om du frågat mig för en månad sen om jag skulle kunnat tänka mig gå till skolan utan smink hade jag i princip svarat; utan foundation? jadå. utan mascara? jo kanske. utan ögonbryn? missar hellre mitt gymnasie program av att ha kommit försent en massa än ögonbrynlös.
idag gick jag till skolan utan ögonbryn. de känns så bra, för när jag började med smink sa jag att jag inte skulle bli beroende. att jag inte skulle säga att jag var mindre fin för jag inte kladdat ner mig en massa. men visst blev jag beroende. de blir så lätt på det viset. att jag känner att jag behöver måla mig i ansiktet för att vara fin. och det är ju sant, jag blir finare med smink. men jag hoppas på att jag nångång igen ska känna mig fin utan smink. 

Denna design är gjort av Alice - http://alicelindstrom.se
beställ din egna design genom att klicka här


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mejl: (visas inte)

Blogg:

Kommentar: